Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2015 22:32 - МНОГОТО ЛИЦА НА ЕГОТО
Автор: stroyanovden Категория: Хоби   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.09.2020 23:32


 По-добре умерен егоист, отколкото 100 % егоцентрик!
Ето няколко от проявленията на егото, наложени във все още консуматорското ни общество.

image * "Аз съм това, което имам/притежавам, като материални ценности (вещи, имущество). Ако ми отнемат вещите бих бил нищо".

* Втората заблуда, че съм това, с което  се занимавам, независимо,че не ми носи нужното удовлетворение. Погрешно е схващането,че съм ценен според това ,какво съм придобил в материя.

* Идеята, че аз съм това, което другите мислят за мен. Аз съм моята репутация в обществото. Това се отнася, особено за по- младите.Ако другите не ги харесват, значи нещо в  тях, не е наред. Ако сме обладани от тази идея, вски път ще бъдем някой друг, ще бягаме от себе си.

* Друга голяма заблуда на егото е вменяване на убеждението, че това, което съм е разделено от всички останали. "Аз съм разделен от всичко, което липсва в живота ми, отделен съм от всичко, което бих желал да имам и което нямам".

image
Ние сме част от ИЗТОЧНИКА на Сътворение (Бог), няма значение как го наричаме. Той е на всякъде. image
Осъзнавайки игрите на егото, постепенно започваме да разбираме,че живеем в лъжа.
Проблемът, е че след раждането, за да натрупаме опитност в човешки тела на база опит- грешка, пак опит,  влизаме в съзнателната част на живота си, по неосъзнат начин.
Решението е, връщане към себе си.Тогава, когато не слагаме маски, когато сме открити пред себе си и света. Когато творим. Тогава разполагаме с всичко нужно за да живеем. image
  Тенденцията е все повече хора да осъзнават, заблудите, в които някои се опитват да ни натикат.
Вдъхновението за част от текста идва от филма "Промяната от амбиции към смисъл" с участието на Уейн Дайър


Тагове:   източник,   его,   творя,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stroyanovden
Категория: Хоби
Прочетен: 255869
Постинги: 136
Коментари: 31
Гласове: 229
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031